keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Last weekend

Oltiin viime viikon lauantaina laskettelemassa vihdissä Kallen kans, oli aikas mukava vaikka hiukan raskas päivä. Jalat ei meinannu toimii sen jälkee. Sit illalla mentiin viel tupareihinki.
Ens viikonlopuks ollaan suunniteltu mökkeilyy, jos nyt onnistuu.

Ja koeviikkoki lähentyy huhhuh ja paineet kasvaa. Tulee kyl iha hirmunen ikävä lukioon vaikka koeviikot ei mun lemppareita ookkaa.

Täs pari laskettelukuvaa:



             




sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Memories

Oon tässä taas kerran viettäny kolme päivää lomastani sängyn pohjalla...miten satunki aina sairastamaan juur sillon, kun on loma. Huomenna jatkuu taas entiseen malliin koulu ja nyt on onneks jo hiukan parempi olokin.

Vanhoja aikoja on tullu kans mietittyä ja tajuttua kuinka laiska musta on tullu. Jos sitä sais revittyä ittensä taas joku päivä kavereitten kanssa johonkin viettämään aikaa tai jotain. :) Tuntuu vaan että ei oo aikaa tai sitten ei vaan kerta kaikkiaan jaksa lähteä mihinkään, kun on päässy kotiin.

Tässä jotain vanhoi muistoi, joita on kova ikävä!















tiistai 21. helmikuuta 2012

Bye bye Egypti !

No nyt on sit Egyptistä lomailtu ja löhöilty...huomenna taas lukioon pitäis jaksaa. Viikko vierähti ihan älyttömän nopeesti ja oisin voinu vaikka pidemmäks ajaks sinne jäädä. Laitan kuvia kunhan ehdin karsia kuvat läpi. Mutta tässä nyt pari kuvaa mitä meidän hotellihuoneesta löytyi siivoojan käytyä. =)





Sekä kuva musta ja Kallesta, kun
käytiin Alf Leila Wa Leilassa.


maanantai 6. helmikuuta 2012

En oo pitkään aikaan ehtiny kirjottelemaan tänne. On ollu kokeita ja muutenkin kiireitä. Ens maanantaina pitäis lähteä Egyptiin ja keskiviikkona alkaa lukio jakso vihdoin ja viimein. Näkee taas vähän muitaki ihmisiä. (:

Viikonloppu meni flunssassa eikä pystyny oikeen tekemään mitään järkevää, jospa sitä sit lomailujen jälkeen yrittäis saada jotain aikaseks. Nyt ajattelin ottaa vähän rennommin ja olla stressaamatta.

Yritän laittaa viel tällä viikolla kuvia tänne, kunhan ehin.

Ainiin ja huomenna lähetään koulusta käymään Fazerilla ;) Taidan pamahtaa sillä reissulla !!!


maanantai 23. tammikuuta 2012

My weekend !

Nyt on viikonloppuki ohi jo, siinähän se meni liian nopeesti. Perjantaina menin Kallella yöks käytiin Artun kans lenkillä, se oli Kallella yötä. Pelattiin kans taas kerran jotain Kallen sotapeliii. :DD Perjantaina tuli kans hm tilaus ja bookyn. Ihan muksii noi paidat oli ja yhet kenkuliinit, mut bikinit piti vaihtaa.


Lauantaina tulin sit kipeeks ja siinä meni se tyttöjen ilta, katteltiin Kallen kans vaan telkkaria ja käytiin me aamulla prismassa kans, kun ei ollu niin paha olo. Ostin semmoset kivat kengät ja Kallelle löydettiin luistimet ja kengät, vaikka siinä meniki aikaa.

Sunnuntai aamuna mulla ei sit ollu enää hirveen paha olo, kun olin nukkunu yön yli. Tein Kallelle aamupalaa, kun ollaan nyt oltu 6 kuukautta yhessä. =) Jaksoin jopa lähtee luistelee...oli sit semmosta settiä, ku en oo ennen luistellu hokkareilla niin ei oikein meinannu onnata. Häntäluu on pikkusen kipee ja pari kertaa kaatusin, mutta jatkan harjottelemista. Ja Kalle pääsi sit viel meille yöks ja katteltiin vaaleja ja semmosta. 






torstai 19. tammikuuta 2012

Haluun heittää huolet mereen !

Ei oo kovin hyvä fiilis tänään, jotenki tosi paha olo. Koulu ei oikeen jaksais kiinnostaa, mutta kai sitä on pakko..onneks lukio alkaa kohta. Enkä saa tehtyä yhtään mitään, on jotenki laiskanpuoleinen olotila. Mutta jospa se tästä, kun viikonloppuki alkaa.

Huomenna täytyy vähän käydä ostelemassa ties mitä sunnuntain yllätystä varten, mutta ei siitä sen enempää. Laitan kuvia sit sunnuntaina.

Yritän saada ensi viikon alulla jossain vaiheessa laitettua viikonlopusta jotain kuvia, ellen jo aikaisemmin ennätä. ;)

Eilen olin Kallella yötä ja eipä me sit tehty mitään ihmeellistä löhöiltiin vaan ja käytiin kaupassa. Ja nukuttiin yö huonosti tai ainaki mä nukuin, kun ei annettu nukkuu rauhassa...vai miten se meni ? 

Nää kuvat kuvaa monella tapaa tätä mun olotilaa. Mä en jaksa tehä mtn, eikä huvita tehä mitään muksaa, musta on tullu viime aikoina  oikeen laiskimus. 



 En jaksa tuskaa enempää...


I wish you were here now <3


Huudan huolet sydämestä !



Tekee kipeää katsoo sua silmiin...


Unelmat on vain unissain.


En haluu nähä sua enää.


Kaksnaamasuus <33


Yksin ajatuksissain !


Tuuli huuhtoo huolet pois !

tiistai 17. tammikuuta 2012

You make me fall in love !

Tänään oon opiskellu yhteiskuntaoppii, kun suoritan sen itsenäisesti ens kurssissa. Tuntuu että ei siinä nyt niin kauheesti oo hommaa, kun aluks luulin.

Mutta joo asiasta toiseen onhan se ihanaa, kun toisilla ei oo omaa elämää ja tartteee olla niin veemäisiä ihmisiä...hankkis oman elämän kaikella rakkaudella! Miten ihminen voi kattooki toista jo niin, et viha näkyy pitkälle ja kaikki tuntuu siinä vaiheessa kaatuvan päälle.

 Ostin tossa viime viikolla 3 sivellinlakkaa, yhen normaalin kynsilakan ja kynsiä parantavan/vahvistavan lakan, taidan olla riippuvainen kohta niihin ku ostelen niitä nykyään aika useesti. Ajattelin jos ehtis vaikka illalla vähän kokeilee niitä, nyt kun ei oo mitään muutakaan tekemistä. Eilen kyl jumituin koneen ääreen koko illaks, mutta enpä niin muuta olis jaksanukkaa tehä.






Ja ooooi sain varmaaan hepulin tänään, kun kävelin koulusta linja-auto asemalle..näin mustan pikkusen pomeranian. Miten satuinki juur nyt näkemään sellasen, kun oon ihan hullaantunu niihin ja oon kattellu googlesta niitten kuvia viimiset pari päivää. Ohessa kuva samanlaisesta söpöliinistä minkä näin siis tänään.









Toi kappale vaan siks et suloset sanat ja tuntuu ku lentäisin pilvis! ;)
Voin sanoo et mun elämässä on maailman ihanin ihminen. <3