torstai 24. toukokuuta 2012

KeSä


Jotain eilistä sähläystä ;)
Nyt lähen kirkonkylälle ja lauantaina sit ehkä Helsinkiin shoppailemaan!








I LIKE IT !!!




















maanantai 21. toukokuuta 2012

!!!

Lupailut kirjottamisesta ja kuvista on jääny nyt  vaan lupailuks... Oon ollu TAAS kipeenä ja en oo ehtiny paljoo aikaa viettämään koneella.

Yritän tsempata ihan kunnolla ja saada tänne jotain aikaseks, vaikka mun elämä tällä hetkellä onki aika tylsää, kun nää kaks vikaa koulu viikkoo menee tosiaan kokeisiin lueskeltaessa. Mutta ehkä mä löydän aikaa vähän muuhunki! :)

Ja kunhan hyvä sää tulis niin pääsis kuviaki ottamaan.

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

last weekend...

En oo ehtiny nyt kirjottelemaan tänne mitään...oli yrittäjyyden koe tällä viikolla, sit viellä vappu ja muuten vaan ollu ihan uupunu. Yritän tällä viikolla vaikka kehitellä taas jotain vähän enemmän. Kunhan sää sallis niiin pitäis ottaa blogin banneriin uus kuva. =)




 Oli hiukan flunssanen olon niin otin hiukan rennommin ja söin nuudeleit ja join teetä. Sit pelattiin
yhes Kallen kans battlefield kolmosta ja rökitettiin kaikki. ;))




 Pelin jälkeen täyty alottaa tekee toista yhteiskuntaopin esseetä vaikka en olis millään jaksanu...



 Arttu oli Kallella kyläilemässä ja käytiiin sen kans kävelyllä ja juoksentelemassa rannassa.
 Se oli kyl ihan vekkulilla päällä. (:


 Löyty tälläsetki tuolta kameran kätköistä...oikeen hehkeetä taas. ;>

keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Maanantaina ostin uuden hajuveden ;)


Ton peilin ostin tässä joskus pari kolme kuukautta 
sitten, sopii hyvin sisustukseen ja tuleehan sitä 
käytettyäki. 

Askartelin kenkälaatikoista tollaset muksat
laatikot, niin nyt voin käyttää niitä säilytys laatikkoina. 



Niin tosiaan olin tänään kampaajalla värjäämässä hiuksia, laitettiin vaaleen ruskeit raitoja ja juurikasvuun sellanen ns. toffeen värinen väri joka on pari astetta vaaleempi. Yritän saada nää joskus tästä sitten kokonaa vaaleenruskeeks ellei mieli muutu ja haluunki jotain ihan erilaista. Leikkautin latvat kans, jos nää hiukset alkais kasvaa tästä vaikka nopeemmin. (: Mutta tää kuva on vaan tällänen nopeesti äskön otettu, otan sit paremmalla ajalla uusia niin et on hiuksetki laitettu vähän paremmin. Kallekin leikkas hiukset ja teki täydellisen muodonmuutoksen. ;>

-

Oon lähössä kohta kampaajalle ja Kallella on samaan aikaan parturi. Illalla voisin yrittää laitella kuvia tänne mun hiuksista ja vähän jostain muustakin. En oikeen oo keksiny nyt mitään kirjotettavaa, joten oisko jotain ehdotuksia ? =)

Nellin kans tossa jotain tänään puhuttiin tekokynsistä ja geelikynsistä ja ois ihan jepat jotkut geelikynnet ;) en tiedä sit vaa onko kovin kalliit. Jos sitä yrittäis vähän selvitellä. Mutta pitää mennä ku kone sammuu ihan just. Yritän kirjotella vielä illalla.






tiistai 10. huhtikuuta 2012

1234567890

Aika on menny nopeesti tekemättä yhtään mitään kertomisen arvosta....oon vaan löhöilly koeviikon jälkeen. Tänään alko amis eikä kyllä jaksais yhtään huvittaa....on se kyllä niiin erilaista kun vertaa lukioon. Periaatteessa onhan se ihan hyväkin ettei läksyjä tuu, mutta on aika tylsää, kun ei oo mitään tekemistä.

Oon sentään voiton puolella ekasta lukuvuodesta ;> Enää yks koe lukiolla ja amiksella varmaan viis koetta tai kuus. Tuntuu että vasta pääsin peruskoulusta pois ja nyt on kohta jo vuosi menny.. :o

Yritän nyt ehtiä tehdä jotain fiksua ja voisin vaikka pitkästä aikaa viettää kavereitten kans aikaa. Perjantaina ehkä sit bileisiin, jos ne nyt järjestetään. (:

Koitan laittaa tänne jotain järkevää huomenna tai ylihuomenna, nyt kun on aikaa taas kirjoitella tännekin.


keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Last weekend

Oltiin viime viikon lauantaina laskettelemassa vihdissä Kallen kans, oli aikas mukava vaikka hiukan raskas päivä. Jalat ei meinannu toimii sen jälkee. Sit illalla mentiin viel tupareihinki.
Ens viikonlopuks ollaan suunniteltu mökkeilyy, jos nyt onnistuu.

Ja koeviikkoki lähentyy huhhuh ja paineet kasvaa. Tulee kyl iha hirmunen ikävä lukioon vaikka koeviikot ei mun lemppareita ookkaa.

Täs pari laskettelukuvaa: