lauantai 4. toukokuuta 2013

4.5.

Nostan hattua niille ketkä oikeesti jaksaa blogata joka ikinen päivä ja saa nostettua bloginsa esille, mulla ei vaan viime aikoina oo ollut yhtään kiinnostusta, kun päivät vaihtuu niin tiuhaan tahtiin ja tuntuu etten saa silti mitään aikaseks. :/

Nyt halusin vaan kirjottaa tännekki vähän jotain...en oo viime aikoina hirveesti kuviakaan räpsiny, oon vaan yrittäny pyristellä eteenpäin ja viettää ees vähän aikaa läheisten kans koulun lisäks. :) Tähän taukojaksoon on kuulunu: hyviä ja vähän huonompia hetkiä..haaveilua, kuntoilua, esseitä, rutkasti opiskelua, itkua ja surua, ideaparkki reissu Annan & Sannin kans, ihania hetkiä kullan kans jne. Kone ei siis oo ollu käytössä hirveesti, paitsi välillä koulussa sekä sillon ku oon kattonu jotain sarjoja netistä. :>

Kohta alkaaki jo kesä, joka on jo aika täynnä vilinää, yritän kuitenkin ehtiä bloggailemaan ja viettämään aikaa kavereitten kans. Tosiaan pitäis myös alottaa ruotsin lukeminen YO-kirjoituksiin :s ja suorittaa itsenäisiä kursseja, pelkään jo niitä hetkiä, en meinaan tiedä  miten saan itteeni niskasta kiinni ja alettua lukemaan oikeen urakalla tai miten saan tehtyä jonkun lukusuunnitelman ja pidettyä siitä kiinni. :D

Parhaani ainakin yritän vaikka tässä vaiheessa tää kaikki on aikamoista sekasortoo ja pitäis yrittää pitää välillä vaan kivaa kavereittenki kans, eikä aina vaan olla omissa oloissa. :> 

Nyt lähen lenkille ja yritän nauttia tosta mahtavasta säästä :) 


Mun hiukset on kasvanu kans ihan hurjasti ny viime vuoden aikana :o

sunnuntai 20. tammikuuta 2013

20.1.

Tässä mun viikossa ei oo kyllä ollu mitään kehumista torstaina tulin kipeeks, mutta menin sit tyhmänä kuitenkin perjantaina kouluun, kun oli jo parempi olo...lauantai ja tää sunnuntai taitaa mennä kans tässä kuolemaa tehdessä! Mä inhoon yli kaiken kaikkia sairauksia ja varsinki flunssaa, en vaan osaa olla paikallaan ja yrittää kestää et tää menis itekseen ohi ja kaikenlisäks mulla taitaa olla vielä korvatulehduskin. Kuvia siis ei hirmusesti oo, paitsi keskiviikosta on jotain kuvia kännykässä. (:

Laitan niitä vaikka tiistaina, meinaan huomenna en ehdi, kun lähdetään koulun jälkeen Helsinkiin sovittaa mun wanhojen tanssimekkoo ja ehkä jopa otetaan se meiän matkaan, jos se nyt on sopiva! Oon hiukan paniikissa , mut toivotaan parasta! Nyt mä meen lepäilee kahvin kanssa sängyn pohjalle!

Ps. Kalle oli tosi ihana ja teki mulle vohveleita aamupalaks <3 p="p">

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

16.1.


Auttakaa mulla on hiuskriisi.. en yhtään tiedä miten värjäisin nää mun hiukset. Kaks väriset vai yks väriset? Tummaa ja tätä kullan/vaaleen ruskeeta vai vaaleen ruskeeta ja vaaleeta? 
Vai vaaleet vai vai joku vähän eri sävynen vaaleen ruskee?
On tässä vielä vähän aikaa ennen värjäystä, mutta en vaan osaa nyt oikein päättää minkä väriset näistä nyt loppujen lopuks haluisin ja mikä sopis mulle ja nii. :s

Joten mielipiteitä otetaan vastaan, sillä haluun kuitenki näistä vielä erilaiset ennen wanhojen tansseja! ;)
Tässä jotain kuvia missä noi värit olis aika ihania:


(Tää oranssiki olis aika ihana, mutta ei ehkä ihan nyt :D)















maanantai 14. tammikuuta 2013

14.1.

Tää on taas yks niistä päivistä millon vois käpertyä peiton alle ja toivoo, että seuraava päivä olis hiukan parempi.... 

Eipä mulla oikeestaan muuta, tuntuu vaan ettei mikään onnistu ja ihan hirveen huono fiilis ollu koko päivän, silti pitäis yrittää olla pirteenä, mutta helpommin sanottu ku tehty. Elämä on välillä vaan liian raskasta. :S

Kirjottelen myöhemmin lisää tässä pari talvista kuvaa, joita on tullu otettua (:










maanantai 31. joulukuuta 2012

31.12.

Ruokaa, piparkakun tekoa (suunniteltiin kallen kans ite koko talo ja tehtiin muotitki )joululahjojen leipomista & siinä samalla väsymystä sekä tietenkin joulunviettoa hyvässä seurassa. (: On ollu ihanaa, kun ei oo tarvinnu mennä mihinkää, vaikka välillä kyl kaipaan vähän menoo ja meininkiäkin, mutta loppujen lopuks nää lomat on ihania, kun ei tartte huolehtia mistään. 

Mulla olis enemmänki kuvia, mutta niitä sit myöhemmin tällä viikolla. 

 




















maanantai 17. joulukuuta 2012

14.12.

Mulla ei oikeestaan oo mitään kuvia nyt, koska normi kamera on mun pikkusiskolla ja en oo jaksanu raahata järkkäriä mukana. Oon ollu tällä viikolla aika paljon pois kotoo... maanantaina löhöilin telkkarin ja tietokoneen ääressä koulun jälkeen ja kävin ratsastamassa Sakulla kentällä, kun oli niin tylsää. :D Tiistaina menin Tammelaan ja pakkailin loppuviikkoa varten.

Keskiviikkona menin ostelemaan joululahjoja, jotain tarvitsee vielä ostaa, mutta sainpahan osan lahjoista edes hoidettua. Menin Annalle yökylään ja jumppailtiiin yli tunnin verran ja sainkin Annalta pari levyä lainaan. ;) Eli siis torstaina jumppailinkin taas, kerranki oon ainaki liikkunu tällä viikolla, vaikka toi jumppaaminen aikaa vieki aika paljon, Annanki kanssa tuntu ettei ehitty tekemään yhtään mitään, kun päivä olikin jo ohi. :D Ehittiin me kuitenki leipoo marjapiirakkaaki. ;>

Eilen tosiaan menin sitten koulun jälkeen Kallelle ja tänään on illalla lukiobileet!!! Mua ei siis paljoo kotona oo näkyny, mutta eipä siellä oikeestaan mitään tekemistä oliskaa, tylsistyisin vaan.

Yritän ottaa kuvia huomenna tai ylihuomenna, kun oon kotona. Täytyy varmaan alkaa raahata järkkäriä vielä ennen ku saan digikameran, muuten näistä postauksista voi tulla aika tylsän puoleisia. :/ 


maanantai 3. joulukuuta 2012

29.-30.11.

Olin tosiaan Annalla pitkästä aikaa yökylässä, ja oli kyllä tosi hauskaa :D
Muutenki oli mukavaa jutella ihan kunnolla asioista, kun en oo paljoo kavereitten kans jutellu mitään "henkeviä" pitkään aikaan. 

Tosiaan kuvailtiin siinä perjantaina aamupäivällä, kun oltiin suunniteltu jotain sen tyyppistä jo aikasemmin ;)

Leivottiin suklaakeksejä ja Anna teki mulle riisipuuroo! <3 hyv="hyv" ja="ja" kaiken="kaiken" kaikkeee="kaikkeee" ks="ks" kyll="kyll" lis="lis" oli="oli" p="p" parasta="parasta" seuraaki="seuraaki" viel="viel">